Firat pappa igen och premiärtur

Blev en riktigt bra dag på Lillö igår. Inte en regndroppe kom på hela dagen. Solen tittade fram och vi kunde äta ute. Pappas bröder med fruar samt mammas bror med fru var bjudna på mat. Ja och så vi två då förstås. Johnny stod för grillandet och jag hjälpte till i köket. 
 
 
Då det blev dags för en sångstund passade Johnny och jag på att smita iväg på en båttur. Premiärtur dessutom! Blåste kanske lite väl hårt så lite vått blev det. Körde fram o tillbaka till Alskat. Några stora vågor fick jag dock inte med på bilderna, kameran skulle nog ha åkt till sjöss om jag ens försökt. Sedan då vi for hem åkte vi en sväng med bilen via Replotbron, då blåste det 9-10 m/s, så inte undra på att det var stora vågor för vår lilla båt.
 
 
Kunde ha åkt längre bort med båten, men tyvärr satte blåsten käppar i hjulen. Kände dock doften av sommar, salt havsluft då den är som bäst. Den doften skulle jag gärna sätta på flaska, bara det gick. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0