En cykeltur

Tycker om att cykla, men i sommar har jag helt enkelt inte kommit mig för att cykla några längre sträckor. En av orsakerna är också att jag är rädd att få sjukt i ryggen igen. Ifjol räckte det med att jag cyklade till Lillö fram och tillbaka så var ryggen förstörd för flera veckor framöver. 
 
Idag förde jag bilen på service igen, den var där förra veckan också, men då gjorde de bara årsservice, idag skulle en massa delar bytas. Före jag for hemifrån satte jag cykeln i bilen så då bilen var förd på service var det bara att börja trampa hemåt. (Där sparade Johnny lite bensin också då han inte behövde komma efter mig). 
 
 
Var riktigt skönt väder för en cykeltur. Cyklade genom Vapenbrödrabyn, Roparnäs, Korsnäståget, Höstves och Veikars. Var skönt att inte ha bråttom någonstans utan bara få cykla i lugn och ro och njuta av naturen. Nu håller vi tummarna för att ryggen höll, känns bra just nu i alla fall. Blev ju inte längre än 22 km heller, men nog var jag svettig då jag kom hem ändå.
 
 
Bra start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0