En sväng till stan och goda nyheter

Nu är det slut på de lediga dagarna. Jobbar 18-09 inatt. Men det känns helt okej. Ännu mer okej då det bara är röda timmar man jobbar. 
 
Idag blir det nog en sväng via stan. Nu måste vi få den nya digiboxen att fungera! Är nu över en vecka sedan vi köpte den och ännu ser vi inga svenska kanaler (bara i den gamla digiboxen). Har varit i kontakt med Anvia sjuttioelva gånger, men inte har det blivit någon skillnad. Nu misstänker vi att det är svea kortet som inte klarar av den nya digiboxen...ja funderingarna är många. Det är ju nog tur vi fortfarande har en gammal digibox så vi kan se på de svenska kanalerna, jag skulle nog inte ha klarat mig utan dem i en vecka. Hoppas få klarhet i vad problemet är idag.
 
Fick ett samtal från Tammerfors sjukhus igår. Ett bra samtal. Cystan som de hittat på mitt lårben är godartad och man behöver inte göra någonting åt den. Vilken lättnad! Nu behöver jag inte gå och fundera på det mera. Och som jag funderat, enda sedan slutet på November. Skönt att kunna släppa det här och låta livet gå vidare. 
 
Ja det här blev nu en lång utläggning...men så blir det ibland...
 
 
Tycker det börjar bli dags för lite vårblommor snart. Kanske Molly tycker det också...ja vem vet...I våras var hon nog lite nyfiken på dem i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis det va roligt att höra

Svar: Tack! Jo skönt att slippa oron...
Caroline

2014-01-04 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0