Det går mot bättre tider

Idag är det en bättre dag. Febern är nu också borta. Är dock fortfarande öm och lite sjuk i magen, men har inte spytt sedan natten till igår så det börjar väl nog vara över nu får vi hoppas. 
 
Det kalla vädret fortsätter och det var välbehövligt med en brasa. Jag tog mig an uppgiften att bära in veden, skönt med lite frisk luft!
 
 
Molly tog också tillfället i akt och kom ut för att lufta näsan. Hon tyckte dock att det var mysigare inne i föjset än ute på gården.
 
Får se vad det blir för mat idag. Johnny står i köket och har något långkok pågång, får se vad det blir till. Lite måste jag nog smaka, men några stora mängder får jag inte i mig ännu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0