Bäst att passa på då det är kallt ute

Idag står det avfrostning av frysen på schemat. Ska också städa har jag tänkt. Egentligen borde frysen frosta av sig själv, men tydligen inte. Bäst att passa på och frosta ur den medan det är kallt ute. Får bara hoppas att ingen äter upp all mat som jag satt ut på terrassen :). 
 
 
Senare idag ska jag fara via Yrkesakademin i Brändö där de ska ha auktion. Tror inte jag behöver något därifrån, men man vet ju aldrig, kom ju hem med en hel del saker ifjol då de hade auktion där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har också avfrostat två av tre frysar nu då man kan bära ut t.ex bären som e samlade

Svar: Jo, passligt väder för det just nu.
Caroline

2014-01-23 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0