Nya gardiner

Beställde ju nya gardiner från Jotex för en tid sedan. Förra veckan fick jag ett brev i postlådan, gardinerna hade anlänt till närmaste Siwa butik, alltså i Merikart. Tog dock en vecka innan jag kom mig dit. Är ju inte längre än 7 km dit, men då man aldrig kör ditåt hållet är det bara så svårt att ta sig tid att åka dit. Igår tyckte jag det var dags att åka och hämta dem. 
 
 
Beställde 6 st såna här knythissgardiner samt två par sidogardiner med samma mönster. De är lite skrynkliga, men annars är de helt perfekta. Var lite tveksam först då de var så billiga, men de var faktiskt över förväntan. Åtta gardiner för 45 euro tycker jag är ganska förmånligt (nog då man tänker på vad gardinerna som nu hänger uppe kostade). Tror dessa får komma upp till sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0