Ibland blir man överraskad!

Blev riktigt överrraskad igår kväll då jag kom hem från jobbet. På bordet stod en vas med 20 röda rosor och en muminmugg och en muminskål. Blev så glad! Jag hade visserligen sagt att jag ville ha just den muminmuggen till Alla Hjärtans Dag, men trodde inte jag skulle få den.
 
 
Tack så mycket gulle!
 
Förövrigt så får jag vara ledig denna dag. Skönt med åtminstone en ledig dag denna vecka. Blir jobb hela helgen. Till kvällen ska jag svänga ihop en smaskig pizza. Vi kom överrens om att laga god mat hemma denna Alla Hjärtans Dag istället för att gå ut och äta, onödigt att betala dyra pengar för mat som man kan laga själv. Dessutom skönt att få tillbringa kvällen hemma.
 
Hoppas ni andra får en bra Alla Hjärtans Dag (eller Vändag om ni kallar dagen för det).

Kommentarer
Postat av: Linda

Denna dag skulle det verkligen lönas att fara till IlBanco på mat för 10% av dagens inkomst dit går direkt till Kulkuri åt hundarna och katterna där ;)
Själv hinner jag inte fara dit idag eftersom jag ska till själva Kulkuri efter en till hund :)

2014-02-14 @ 10:18:48
URL: http://linzun.blogspot.fi/
Postat av: Mia

Bra Johnny!! :)

2014-02-14 @ 13:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0