Fredagskväll igen

Tänkte bara kika in och önska er alla en trevlig fredagskväll. Alla blodprov som togs var ok förutom sockret som var lite förhöjt, men alltså inga värre saker som tur var. Vet inte om jag legat snett i soffan eller vad jag gjort, men nu värker det i ryggen, men jag överlever väl, är ju van med det. Förövrigt har jag känt mig ganska bra idag, har inte behövt ta någon tablett för pulsen och både blodtrycket och pulsen har varit normala idag ändå. Får hoppas det ordnar upp sig nu.
 
Ute är det full snöstorm, längtar tillbaka till sommaren...
 
 
Tror inte jag är ensam om att längta till sommaren...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

säkert skönt att alla provsvar var bra, hoppas det börjar reda upp sig för dej :) och sommaren, ja den längtar jag också efter :)

2014-02-22 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0