En söndag

Var på mat till Målarbackan idag. Hälsade också på Fiffi som var lite trött.
 
 
Blev också några partin Ticket to ride. Jag vann båda gångerna! :)
 
 
Sedan tyckte jag att jag ville ut och köra en sväng så blev lite sightseeing i Österhankmo, Västerhankmo och Petsmo.
 
 
Förövrigt så är hälsan sådär. Inga problem med pulsen och blodtrycket, men det är värre med ryggen. Äter en kur med värkmedicin nu så tycker det har hjälpt lite (har varit värre, men har också varit bättre). Får bara se hur det känns att jobba, men är nu ledig måndag, tisdag så känns bra det. Ser dock framemot att jobba på onsdag då jag ska till Tropiclandia med en klient. Blir en lite annorlunda arbetsdag. 
 
Ser framemot en ny och bättre vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0