Något blått

Var och grävde i skrubben idag. Där bland en massa skräp hittade jag den här blåa stjärnan. En julprydnad från början av 2000 talet. Har inte haft fram den på länge, men nu tyckte jag den skulle få lysa fint i vardagsrummet. Frågan är hur länge batteriet håller, men är ju bara att byta om det skulle ta slut.
 
 
Idag har jag faktiskt fått fram dammsugaren, ja och använt den också. På samma gång passade jag på att tvätta golven i badrummet och kvisten också. Nu återstår resten av huset. Vissa dagar går det trögare än andra, men då man fastnar och hittar på en massa andra saker att göra. Som till exempel överföra foton från en hårddisk till en annan, viktiga saker. Och var har jag alla foton från 2004? Ja det tog en stund att hitta dem, men nu vet jag var de är. Varför just 2004, ja det kan man fråga sig. Dessutom måste julklappsskåpet inventeras, vem hade jag riktigt köpt åt och vem har jag kvar? 
 
Får se om vi får ut utejulgranen ikväll, var någon som visst glömt bort att vi hade en sån. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0