Läsbart och lite annat

Ja, dessa lediga dagar (ledig dag), de går ju bara för snabbt. Vips var det kväll och vad har jag gjort här hemma, ingenting än så länge. Eller jo, håller på att laga mat, och tvättmaskinen startade jag redan klockan 6 imorse, men större delen av dagen har jag varit på språng. Det blev förstås det vanliga fredagsprogrammet med gym och loppisbesök, en sväng till butiken blev det också. Några julklappar blev inhandlade men är långt ifrån färdig med klapparna. 
 
 
Dagens loppisinköp blev några böcker för 1 euro styck, ett kuddöverdrag för två euro samt en ljuslykta för en euro.
 
Ikväll tror jag bestämt det ska bakas här i huset. Ska arbeta hela helgen, blev ingen ledig söndag heller, men det gör ingenting. Lite extra pengar tackar man inte nej till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0