I dagens Vbl

Ni som läser Vasabladet har säkert sett att jag och katten Molly fick vara med på ett hörn i dagens tidning. Förra veckan var en reporter hit och intervjuade mig om julen och mina jultraditioner. Var riktigt roligt! Fick känna mig lite som en kändis, hehe. 
 
Försökte mig på "print screen", det gick sådär efter en stunds googlande om hur man skulle göra. Nästan hela artikeln syns i alla fall (om man har bra syn). Annars får man klicka in sig på Vbl:s hemsida. 
 
 
Lite synd bara att inte fler bilder kom med, men det var bra skrivet! Tack till Jeanette som gjorde intervjun.

Kommentarer
Postat av: Marianne Lönnqvist

Hej! Jag läste artikeln i Borgåbladet här om dagen också. Det var trevligt att läsa om dej i tidningen och känna igen dej från bloggen!
KRAM och ´God Jul från Nanne

Svar: Okej! Roligt att höra att artikeln publicerats där också. Önskar dig också en God Jul!
Caroline

2014-12-24 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0