Hjärta av mossa

Det tog några dagar innan det blev färdigt och då det väl blev färdigt visste jag inte var jag skulle placera det. Det som först skulle bli en stjärna av mossa blev istället ett hjärta. Borde ha haft grövre ståltråd från början så skulle jag nog ha fått ihop en stjärna, eller helt enkelt gjort en stomme av trä eller något liknande. Sist och slutligen är jag nog nöjd med mitt mosshjärta.
 
 
En ljusslinga senare och det blev så här. Måste ta ner den ena hyllan från väggen för att få upp hjärtat, men hyllan går ju alltid att hänga tillbaka efter jul. Vågade inte hänga hjärtat mot en tapetserad vägg då hjärtat inte var hundra procent torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0