En annorlunda förmiddag

Idag har jag blivit intervjuad, för första gången i mitt liv om jag inte minns helt fel. Det var tal om julen, julpynt och lite andra jul relaterade saker. En trevlig pratstund hade vi i alla fall. Ska bli intressant att se hur det blev. Berättar mera då jag vet. 
 
 
Annars känns det lite segt efter att ha jobbat dubbelnatt, men har ju en ledig dag imorgon. Misstänker det blir en tur till stan då för att handla de sista julklapparna. Har inte många kvar, men någon enstaka fattas. Efter att ha städat som en galning hela eftermiddagen igår och sedan jobbat natt ska det nu kännas skönt att lägga sig raklång på soffan och se på någon bra serie. Ibland måste man få vara lite lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0