En lilja på vårt bord

Idag jobbar jag morgontur för omväxlings skull, ikväll får det nog bli en lugn hemmakväll. Finns en massa som borde göras, men då man en gång är hemma en kväll misstänker jag att man bara vill ta det lugnt. Skönt att inte ha några planer för kvällen.
 
Här om dagen då jag kom hem från jobbet hade Johnny plockat en fin lilja från trädgården, ibland behövs det inte mycket för att man ska bli glad.
 
 
Igår började flera skolor sitt läsår, idag börjar ännu fler. Då man ännu gick i skolan var nog sommaren slut vid den här tiden, men nuförtiden räknar jag med att sommaren fortsätter ännu ett par veckor, åtminstone fram till villaavslutningen. Ibland kan ju början på september också vara varm, får se hur det blir i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0