Bostadsmässan 2014 - Blandade bilder

Gårdagen spenderade vi som sagt på Bostadsmässan i Jyväskylä. Solen sken från en klarblå himmel och det var 30 grader varmt. Nästan för varmt för att vandra omkring på mässan, men man ska inte klaga.
 
Tog ju som vanligt en hel del bilder, tänkte börja med att visa en blandning av lite alltmöjligt. Fanns mycket snygg inredning, men också sådant som inte föll mig i smaken. Mycket mönster, både i svart vitt och färg var återkommande inslag i flera av husen. En hel den inslag av trä såg man också. 
 
Här kommer ett bildregn med blandade bilder.
 
 
Egentligen var en stor del av inredningen för modern för min smak, men jag tycker ändå det är intressant med modern inredning, fastän jag själv kanske inte skulle välja just de möblerna. Jag är fortfarande kvar i det ljusa och lantliga, jag hänger nog inte riktigt med i modet, men då ska man ju inreda som man själv vill och inte som andra vill.
 
 
Det här var bara en del av bilderna jag tog, snart kommer ni också att få se lite sovrum, matplats/dukningar och stilleben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0