Skönt med ledig helg

Åh vad skönt med fredagkväll och ledig helg. Visst är jag ledig mitt i veckan också, men det är något speciellt med fredagkväll om man har ledig helg. Känns skönt.
 
Idag har vi haft planeringsdag från jobbet, var faktiskt ganska roligt, över förväntan. God mat fick man också.
 
 
För tredje kvällen i rad är Johnny på liderbackan och klyver ved, men jag tyckte jag hade annat att göra en fredag kväll som denna. Ska nog lägga igång en tvättmaskin och vika lite kläder. Sedan kommer det säkert något bra på tv, och gör det inte det så finns det alltid något bra program inbandat som man kan se på. Förstås kan man ju inte glömma att lyssna på Radioseven och Rewind mellan 19 och 21, de spelar de bästa låtarna från 90-talet fram till 2005.
 
Kanske de spelar den här låten?
 
 
Med den här bilden önskar jag er en trevlig kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0