Projekt rensa blombänk

Idag har jag varit ute i fyra timmar och rensat i blombänken. Ännu är det inte färdigt, återstår halva ännu, men det tar sig. Måste dock ta en matpaus emellan, att rensa blombänkar är nämligen inte något min rygg brukar vara så förtjust i. Får se nu då, ännu känner jag inte av några smärtor. Hoppas på att det gick vägen denna gång. 
 
Vem är det som planterar gräs och annat ogräs i vår blombänk?? Ja inte är det jag i alla fall...
 
 
På andra sidan stenen ser det redan mycket bättre ut.
 
 
Whiskas var också med på ett hörn, men hon ville mest rulla runt i gräset och gruset. Inte mycket till hjälp det :).

Kommentarer
Postat av: Imagine

Ser idylliskt ut där du bor. Skönt när man får blombänkarna i ordning. Ha en fin kväll!

Svar: Tack! Jo det ska bli skönt att få blombänkarna i ordning.
Caroline

2014-04-24 @ 16:50:04
URL: http://chaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0