Gymmet och en solig kväll

Igår efter jobbet blev det nog gymmet. Var på Bodyflow 45...var nog lite svettigare än jag trodde det skulle vara, men kanske inte riktigt min grej. Var inte heller så avslappnande som jag trodde det skulle vara, var någonting mitt emellan, alltså inget jag vill fara på igen. Eftersom jag tyckte timmen var så slapp och slö sprang jag 5 km på löpbandet efteråt (tycker det var ganska bra gjort). Nåja, inte för att skryta, men det känns bra då man klarar av att springa längre och längre. 2009 då jag började gå på gym klarade jag av att springa 3 minuter på löpbandet, sedan var jag helt slut, idag sprang jag 35 minuter och överlevde det. 
 
For en sväng till Målarbacken igår också och såg på en stund då de arbetade med vedklyven, var dock så trött att jag sedan for hem och la mig raklång på soffan. Men några bilder hann jag förstås ta.
 
 
Den här fredagen är det planeringsdag från jobbet på schemat. Får se vad vi får för god mat :). Sedan har jag ledig helg.

Kommentarer
Postat av: Imagine

Härliga naturfotografier!

Svar: Tack!
Caroline

2014-04-04 @ 17:13:32
URL: http://chaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0