Glad Påsk!

Idag är det låååångfredag. Får se hur lång den blir. Johnny for nämligen och jobba. Vad gör jag då...ja inte mycket. Dessutom regnar det, mindre trevligt. Men ikväll får jag träffa Mia, ser framemot det! Städa gjorde jag igår, så slipper göra det idag. Dammsög till och med båda våningarna, skönt att ha det gjort. 
 
Egentligen är det ju ganska skönt att bara vara, bara vara ledig. Borde lära mig att uppskatta ledigheten och inte känna att jag borde göra något hela tiden. Idag får det nog bli en sån dag. Göra vad jag vill dag. Njuta av påsken. 
 
 
Vi önskar er alla en Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA GULLIGT GLAD PÅSK

Svar: Tack, detsamma!
Caroline

2014-04-18 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0