En gammal plåtask

Fick möjligheten att fara med två klienter på loppis idag. Var riktigt roligt, fastän lite jobbigt också. Höjdpunkten var nog kaffe och bulla som vi köpte först av allt så vi skulle orka gå igenom hela loppisen. Alla kom vi ut därifrån nöjda och glada, och alla hade vi hittat något smått och gott att köpa. Denna dag fick jag se med lite andra ögon på loppissakerna, var på jakt efter herrkläder (vilket jag inte köper sådär värst ofta på loppis). Var nog lite svårt att hitta och då man väl hittade var det fel storlek, men till sist hittade vi en tröja. Förstås fastnade mina ögon på lite andra saker också, så i förbifarten råkade jag få syn på en plåtask som jag bara måste köpa.
 
 
Har en mindre och rundare modell av denna från förut. Dock är den här mer användbar till alltmöjligt. Varför inte ha kex i den? Snygg att ha på hyllan är den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va in på adam å eva idag men herregud va folk å grejor

2014-04-09 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0