Bokhyllan på plats

Igår bar vi in bokhyllan som Johnny snickrat ihop. Den blev riktigt bra, ser precis ut som jag hade tänkt mig. Frågan var bara var vi skulle placera den. Jag har hela tiden tänkt att den ska vara på andra våningen, men tydligen var jag ensam om de tankarna så nu står den under trappan istället. Testade nog två andra ställen också, bredvid matbordet samt i sovrummet, men där passade hyllan inte. 
 
Den får stå där den står, i alla fall ett tag. Sedan vet man aldrig var den hamnar. Upp på andra våningen ska den nog i något skede.
 
 
Det finns dock en viss risk att Molly eller Whiskas hoppar upp på hyllan från trappan. Om hyllan fortsättningsvis ska stå där måste vi nog sätta fast den i väggen bakom på något sätt. Annars trillar den nog snart i golvet. 
 
Återstår nu att fylla hyllan. Får se hur det börjar se ut. Blir det bara böcker eller ska vi sätta några inredningsprylar och andra saker i hyllan också. Ja det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0