Äntligen kväll

Har jobbat 8-17 idag. Oj vad trött man kan vara efter en sådan dag. Igår var jag lugnet själv medan det var tvärtom idag. Inget tålamod alls. Somnade faktiskt sittandes i gungan vid Johnnys föräldrar just efter att jag kommit från jobbet, var tydligen så trött. Nå var skönt att inte behöva ställa sig framför grytorna i köket igen då man kom hem, bjöds på god mat på Målarbackan. Imorse kände jag att jag nog har förkylning i kroppen, men ännu har den inte brutit ut, är kanske en orsak till varför man är trött också. 
 
Imorgon blir det sovmorgon, ska till jobbet först till kl.18. Eftersom denna helg gått i jobbets tecken känns det åter igen att man inte hunnit med här hemma. Får väl ta tag i någon tvätthög och lite andra sysslor imorgon. 
 
Nu blir det soffan och ett vinglas. Kanske man sover gott inatt då man inte behöver se på klockan hela tiden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0