Skogspromenad

Hittade inga kantareller på dagens skogspromenad, plockade bara lite lingon. Kunde nog ha plockat mycket lingon om jag velat, men äter knappt dem, så tyckte det var lite onödigt då. Gick lite längre in i skogen än jag gjort tidigare och åt ett annat håll än förr. Nog är det konstigt, fast man tror att man vet precis var man är så blev jag förvånad var jag kom ut, helt borta var jag inte, men trodde att jag skulle gå ännu längre åt ett håll för att komma ut till en lindo, men tydligen inte. 



Tänkte för mig själv att här skulle ingen hitta mig om jag blev uppäten av en björn, men som tur såg jag ingen björn och ingen älg heller. Älgflugorna lyste också med sin frånvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0