Loppisbesök i Seinäjoki

Var på en loppisrunda till Seinäjoki idag. Såg en del intressanta saker, men köpte inget åt mig själv. Hittade bara en julklapp. På ett loppis såg jag en 1 liters arabia kanna, skulle ha velat ha den, men 95€ var väl saftigt så den fick vara kvar i hyllan (bilden från google). 
 
 
Såg också en kaffekanna av serien jag samlar på, men den var ej i perfekt skick så den fick också lämna kvar.
 
 
Mamma, var det en sån här vas du har? Den här har inga gula ränder...
 
 
Såg också två fisktallrikar, de var relativt billiga, 10€/st (norm 25€/st), men hade dessa från förut. Har alla förutom ålen. Så har du en sån här tallrik med en ål på och vill sälja den så hör av dig! 
 
 
Efter två timmar hade jag besökt fyra loppisar, så då var det bara att köra hem i det vackra höstvädret igen.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har två vaser som liknar denhär

Svar: Okej! :)
Caroline

2013-09-12 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0