Hittade locket till soppskålen!

Idag då jag körde hemåt funderade jag om jag skulle svänga in till Fyndis i Smedsby eller inte, svängde till sist in i alla fall. Kände nästan på mig att jag skulle hitta något, och det gjorde jag! Hittade locket till arabia soppskålen som jag köpte för någon vecka sedan! Var lite osäker först om locket skulle passa, men det gjorde det, och glad blev jag. Trodde jag skulle få leta efter locket i flera år, är sällan man ser enstaka lock till salu, så nog hade jag tur som hittade ett så snabbt :). 
 
 
Då har jag en komplett soppskål. Den kostade också bara en fjärdedel av vad jag skulle ha fått betala om jag köpt den komplett från första början. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0