Ta det lugnt resten av veckan

Började dagen med att fara till massören. Måste säga att det kändes 100 gånger bättre att vara till den här massören då jag jämför med den förra som jag var till för några år sedan. Gjorde nog säkert mycket att det var en kvinnlig massör samt att jag kunde prata svenska med henne (den förra var en finsk kar). Hon hittade direkt de sjuka punkterna i ryggen och baken. Dessutom hade jag två "låsningar" högre upp i ryggen. Kändes riktigt bra att vara dit! Tyvärr försvann inte smärtan i ryggen, men har förhoppningar att det kan bli bättre, det tar bara sin tid. Hon visade också lite hur jag kunde stretcha de muskler som var spända. Någon inflammation trodde hon inte att det var. Bokade in en ny tid till måndag.
 
Fick dessutom förlängt sjukledigt. Får se om jag kan fara i jobb på måndag kväll. Blir väl nog värkmedicin, spikmatta, promenader och strechning resten av veckan. Förhoppningsvis hittar man på något lite roligare i helgen. Skulle vilja hyra någon bra film...får se. Egentligen skulle jag vilja fara på bio, men än så länge har de tyvärr inga "liggplatser" i biosalongen, bara sittplatser :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0