Skohyllan får ett nytt utseende

Igår, samtidigt som jag tvättade fönstren i kvisten bar jag ut skoställningen. Var flera år sedan jag gjorde den på snickarkursen, och nu tycker jag den har sett sina bästa dagar.
 
 
Ostadig var den så satte Johnny i arbete. Han fick fixa till lite kryss på den och vips hade skoställningen blivit lite mer up to date och stadig på samma gång. Jag sökte fram lite vit färg och målade ställningen ett varv. Behöver nog måla några varv till ännu innan den är helt färdig.
 
 
Lika bra att renovera den gamla skoställningen istället för att köpa en helt ny. Då den är vit passar den nu bättre in inredningsmässigt också.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktit gjort nu blev den fin

Svar: Tack! Hjälps man åt blir det oftast bra :)
Caroline

2013-10-20 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0