Promenaden

Var riktigt passligt väder för en promenad idag. Solen värmde och det blåste ingenting. Tyvärr hann jag bara ta några bilder med kameran innan batteriet tog slut, typiskt, blev att fota med telefonen istället.
 
Kändes helt okej i ryggen, kändes dock lite mera i höftböjarna och benen, men tror nog det gjorde gott att vara ut på en promenad.
 
 
Var och hälsade på Fiffi som var ensam hemma. Hon var glad att få lite sällskap.
 
 
Nu ska här bakas. Men jag överlåter nog det mesta åt proffset. Jag får väl vara en hjälpande hand misstänker jag. Det är några nya recept som ska testas. Får se vad det blir till.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har varit fint väder.cyklade kring skatila men gud va tungt o svettigt.Ha en bra vecka

Svar: Jo det har faktiskt varit fint väder. Ser dock lite sämre ut idag, men solen kan ju inte skina varje dag. Ha det bra du också!
Caroline

2013-10-27 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0