Har haft bättre dagar

Blev inget gym idag. Har ont i ryggen igen. Det går i vågor, ibland känner jag knappt något och ibland tar det jätte sjukt. Lika bra att ta det lugnt idag. Var ju till gymmet igår, kanske det inte var så bra det då jag kände att ryggen var lite sjuk. Tror det beror på fredagens jumppa jag var på. Hela helgen har jag känt av det, men igår kväll då jag kom till jobbet tänkte jag knappt komma mig ut ur bilen. Nåja, det går väl över förr eller senare, just nu känns det ganska bra då jag ligger i soffan. Värre har det också varit, så tror nog det går över efter någon dag (hoppas jag). 
 
Nu ska jag muntra upp mig med att se på några bra serier på nätet. Känns skönt att inte ha något mera inplanerat idag. Har ju hunnit med att jobba till kl.9, utvecklingssamtal med chefen, lunch med Johnny på Kesmo samt ett besök på Folkhälsans loppis, nu får jag nog bara ta det lugnt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0