Gammalt och pågående projekt

Såna här lampor har både jag och Johnny lagat för ett antal år sedan. Synd bara att ingen hänger på vår vägg (det finns dock en i skåpet, men har inte hittat rätta väggen att hänga upp den på ännu). Tycker den lyser så fint nu i höstmörkret.
 
 
Ibland tänker jag att jag ska börja snickra något igen, men andan faller inte riktigt på. Det var liksom lite skillnad då vi gick på snickarkurs, då hade man en dag och en viss tid då man skulle snickra något, nu då vi inte går på någon kurs finns inte den där tiden. Eller man tar sig inte tid. Det känns också onödigt att anmäla sig till kursen igen, då vi ändå har tillgång till liknande snickerimaskiner på hemmaplan. Kanske någon dag kan man ta sig tid igen...
 
Johnny har också ett stolprojekt som stått still i flera år. De blir så fina! Själv skulle jag nog aldrig kunna (eller ha tålamod) att laga någonting dylikt. 
 
 
Väntar på att få sitta på dem, men får väl nog vänta en tid till. Frågan är också var vi ska placera dem då de äntligen blir färdiga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0