En helt vanlig fredag

Godmorgon på er alla! Skönt med fredag, eller hur?! Nu väntar tre lediga dagar framför mig. Imorgon bär det av på lite simning och shopping söderut, ska bli kul. Idag ska jag nog ta fram städmoppen och tvätta golvet, börjar vara ett antal veckor sedan den senast var framme. Blir nog också gym och loppisbesök idag. En helt vanlig fredag med andra ord. 
 
 
Vad har ni för veckoslutsplaner? 
 
PS. Man får gärna kommentera, eller fråga något, eller bara säga HEJ. Blir så glad då jag ser att någon tagit sig tid att plita ner några ord.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

HEJ! :)

Svar: Hej på dej själv :)
Caroline

2013-10-11 @ 14:23:33
Postat av: Anonym

du har så intressant blogg .läser varje dag

Svar: Roligt att höra :)
Caroline

2013-10-11 @ 15:32:35
Postat av: Mia

minäkin luen blogiasi joka päivä:)!! kiitos kivasta illasta:)

Svar: Tack för besöket :)
Caroline

2013-10-11 @ 19:31:32
Postat av: malena

Jag brukar kika in nästan varje dag!:)

Svar: Kunde nästan gissa det :)
Caroline

2013-10-11 @ 21:47:00
Postat av: amonym

Jag brukar också kika in ett par gånger i veckan. Avkopplande med en blogg om vardagen.

2013-10-12 @ 07:39:50
Postat av: Ibben

Kul blogg. Inspirerande inredningsbilder. Du är duktig fotograf, såg framåt i T-fors-bildsviten - SCHYSST!

Svar: Tack! :)
Caroline

2013-10-16 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0