Sånt sysslar vi med idag

Klädde på mig och gick ut för att lufta näsan samt röra på mig lite. Blir ju inte bättre i ryggen av att ligga hela tiden. Några långa promenader kan jag inte ta. Rör på mig mest på gården och ängen bakom vår skog. Igår var jag ute och vandrade runt gården både på förmiddagen och kvällen. Är nog bra med lite frisk luft!
 
 
Idag var kissona med mig, som vanligt. Eller först gick jag nog iväg själv, men sen hörde man ett MJAU, och där kom Molly smygandes i skogen. Hade inte ens sett henne då jag gick ut, men hon hade väl varit i skogen någonstans.
 
Nästa program på dagens schema blir att se på The Carrie Diaries samt The Tomorrow People, spännande, spännande!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog har ni fina kissor

Svar: Tack! Jo de e nog gulliga, och lätt fotograferade, blir alltid bra på bild :)
Caroline

2013-11-07 @ 17:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0