Roligt att fara på jobb igen

Idag ska jag prova på hur det känns att jobba igen. Var till massören idag och det kändes bra, men måste ändå lägga mig på spikmattan då jag kom hem. Får nog börja med att ta det lugnt, inga hastiga rörelser och så lite lyft som möjligt. Det som är mest besvärligt är ju att klä på samt duscha andra, räcker bra med mig själv. Måste komma ihåg att använda benen istället för ryggen! Helst inte böja mig ner och göra något utan hellre gå ner på knä.
 
Ska till fysion imorgon så hoppas på ett mirakel där, men jag får nog säkert ändå bara ett papper med några övningar hur jag ska stretcha. Tror inte jag kan allt, men skulle vara otroligt om de vet hur jag ska stretcha bort ryggvärken, för jag tror inte det lyckas, men man vet aldrig. Hoppas!
 
Förövrigt är det en grå och regning dag, en riktig höstdag. Borde nog laga lite mat nu innan nattjobbet kallar. Efter 10 dagars sjukledigt så har jag nästan börjat längta till jobbet. Har väl helt enkelt haft det ganska tråkigt här hemma... Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

märks att du har fin kamera.bussiga bilder hoppas ryggen håller i jobbet.ha det bra

2013-11-04 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0