Lillajulsgran

Nu står lillajulsgranen på plats. Bestämde mig för att den passade bäst i en mjölkhink, men hade lite problem med att få den att stå rakt. Satte till sist granen i en glasburk och sedan glasburken ner i mjölkhinken.
 
 
Badrumsmattan fick byta plats, vill ju inte i misstag förstöra golvet med eventuella fläckar från mjölkhinken, är billigare att köpa en ny matta än nytt golv.
 
 
Stjärnan har jag köpt i Tuuri.
 
 
Vill önska er alla en fin Lillajul. För min del blir det julfest från jobbet ikväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

trvlig lillajul till er

Svar: Tack det samma! :)
Caroline

2013-11-30 @ 12:31:01
Postat av: Malena

Vilken vacker gran. Jag hade också problem med att få vår att stå rak. Tråkigt att er kväll blev som den blev. Hoppas det reder upp sig. Kram! Ibland ska man unna sig onyttigheter, speciellt då dagen varit tung!

Svar: Tack! Jo det blev som det blev. Tyckte faktiskt jag kunde köpa en chipspåse, var ju nästan ett år sedan jag köpt en senast :) Vi ska hoppas han får komma hem idag.
Caroline

2013-11-30 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0