Kanske lite nervös...

Idag blev det tidig väckning så jag skulle hinna äta något innan jag ska på magnetröntgen. Tar det säkra före det osäkra och tänker vara oäten 4 timmar före undersökningen. Vet ju inte exakt hur stor del av rygg/mag området de tänker se på, och det var lite olika föreskrifter beroende på undersökningsområdet. Är väl vrålhungrig då sen efter undersökningen, vet ju inte hur länge det tar heller. Återstår att se. Tror jag ska unna mig något gott idag, får se vad jag hittar för ätbart på vägen hem. Såg att de bjuder på kaffe och bulla vid Halpa-Halli, kanske jag svänger in där...
 
Förövrigt så har ryggen känts ganska bra denna vecka, STOR skillnad från förra veckan då den var riktigt sjuk. Men jag vågar inte hoppas för mycket. Vet ju hur det kan vara, bra en dag, dåligt nästa. Håller tummarna nu inför magnetröntgen, att de ska se varför jag har sjukt i ryggen till och från hela tiden. Eldprovet blir att känna efter hur det känns att köra till och från sjukhuset. Känns det relativt bra får jag ju vara glad och hoppas jag kan fara på jobb på tisdag, känns det mindre bra måste jag väl förlänga sjukledigheten.
 
Håll alla tummar och tår nu att jag inte får klaustrofobi och att magnetröntgen går bra. Är väl nog kanske lite nervös...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0