Ingen klänning men ett par byxor och en parfym

Blev minst sagt en heldag på stan, och det känns i ryggen. Men bara bra att öva upp sig att orka vara på benen i flera timmar i sträck. For till stan 10.30 och kom hem lite före 18. Men någon klänning hittade jag inte, dock ett par svarta byxor på rea och en välbehövlig parfym. Johnny shoppade några skjortor. God mat åt vi på Amarillo (eller i alla fall min mat var god, Johnny var missnöjd med sin). Får se nu om jag far på jakt efter en klänning någon annan dag, eller om jag nöjer mig med den som finns i skåpet...det är ju bara det då jag skulle vilja ha en svart...
 
Nu blir det nog lite smaskig glögg lördagen till ära.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars rygg he jobbigt ti ga istan fast hur sakta man går.ja gruvar mig för stadsdagar men så får man ju nästan allt i stenhaga

Svar: jå, stenhaga e bra, men ibland vill jag nog in till stan ändå :)
Caroline

2013-11-17 @ 07:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0