En helt vanlig dag

Har jobbat 8-14.45 idag. Har varit lite sämre med ryggen idag pga att vi hade möte och jag måste sitta. Stod nog upp emellanåt, men har det en gång börjat ta sjukt så går det inte om bara med att jag ställer mig upp och står en stund. Efter jobbet blev det butiken samt loppis. Nu återstår matlagning, sen har jag tänkt ta en lugn kväll på soffan. Ryggen måste få vila, ja benen också. Känns att man varit i jobb tre dagar i rad och sprungit av och an.
 
Imorgon har jag nattskift, inget jag ser framemot precis. Ska också till sjukhuset imorgon på förmiddagen för att få veta resultatet av magnetröntgen, är lite nervös inför det. Man vill ju att de ska se vad som är fel, samtidigt som man inte vill att det ska vara något allvarligt. Håll tummarna.
 
Ja åter till matlagningen då, blir så exklusivt som grisfilé och sallad. Blir säkert godare än ärtsoppan jag åt förr idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra blommor i förra inslget.Hoppas på det bästa med din rygg säkert går det bra kanske överansträngd av jobbet

Svar: Jo, får hoppas på det bästa. Man går ju bara å funderar en massa då man inte vet orsaken...
Caroline

2013-11-21 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0