Det gick bra

Magnetröntgen gick bra. Var inte alls så farligt som Johnny försökte få mig att tro. Men jag trodde ju inte på allt han sa heller! Måste vänta en vecka på svaren, så får se då. Idag känns det nog som om jag kan fara på jobb på tisdag, men egentligen vet jag ju först då hur det känns den dagen. Är sista dagen sjukledig imorgon, sen ledig 3 dagar. Ryggen är inte bra, men betydligt bättre. Kändes nog då jag satt i bilen, men ungefär så har det känts hela året så inget jag inte kan utstå.
 
Belönade mig själv med en Kotzone idag. Tyckte jag behövde det, och gott var det! Nu blir det nog några slöa timmar framför tv:n innan Johnny kommer hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter ju bra.kanske ryggen blir bra om den får vila ordentligt

Svar: Ja vem vet :)
Caroline

2013-11-14 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0