Blev en bra dag i alla fall

Igår gick det inte riktigt som planerat då Sofia måste fara på ett möte från morgonen. Jag och Malena hade dock en trevlig dag på stan med shopping och fikapaus. Blev ett besök till loppis samt Säde också. Då klockan började gå mot två bestämde vi oss för att gå till Amarillo och äta. Vi hade inte hunnit sitta där länge då Sofia ringde och sa att hon var påväg. Var roligt att träffa henne också! Vi åt god mat och hade det allmänt trevligt. Sedan körde vi ut ur stan och till Sofia där vi hade en pratstund i skenet av många ljus. Vid Sofia var julpyntandet redan igång, julstämningen stärktes av den goda chokladen hon bjöd på.
 
 
Jag handlade inte så mycket på stan, några vanliga toppar bara. Före vi for in till stan handlade jag några krukor vid Plantagen, de dyker säkert upp i något inlägg närmare jul. På loppis köpte jag något så otippat som en rödrandig kudde, men jag köpte bara en, skulle ha kunnat köpa tre till plus ett flertal överdrag, men drog gränsen vid en. Någon måtta får det ju vara!

Kommentarer
Postat av: Malena

Du ska inte ta det så allvarligt då jag skämtar om dina randiga kuddar. Jag har ju mina ljus jag.;-) Vi ses. Kram

Svar: Nej, du har ju dina ljus du :) Alla har vi väl något som vi samlar på. Tack för en trevlig dag. Vi ses. Kram
Caroline

2013-11-26 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0