Ändrade planer

Blev ändrade planer. Har tillbringat dagen och kvällen på akuten med Johnny. Han kände domningar i ena sidan, från topp till tå, de tog en massa prover, ct röntgen och ryggmärgsprov, men hittills har inget visat något avvikande. Han måste dock lämna där över natten för observation, lika bra det så behöver man inte oroa sig här hemma. 
 
Så det blev den lilla julen. Hade ju tänkt fara på julfest, men det blev inget av de planerna. Är inte riktigt på humör att fara nu heller. Därför ska jag gotta mig med en pizza, chipspåse och coca-cola. Riktig hälsokost med andra ord.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

låter som då jag hade en nerv i kläm i ryggen, domnade bort på högra sidan, ansiktet och hela sidan enda ner till tårna, läkarna hittade inga fel men fysioterapeuten hittade att nerver var farligt i kläm i ryggen.

Svar: Jo jag tror de e nå nerver som spökar, men lika bra att de undersökte ordentligt så det inte var något annat.
Caroline

2013-11-30 @ 22:52:19
URL: http://linzun.blogspot.fi/
Postat av: Linda

Hoppas att det inte är något allvarligare

2013-12-01 @ 16:50:48
URL: http://linzun.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0