Stor skillnad

Imorse då jag skulle fara till jobbet till 7 var det så kallt att jag måste skrapa bilrutorna, termometern visade +0,3. Då jag for hem från jobbet var det + 20 grader, ganska så stor temperatur skillnad! Såna här dagar är det svårt att veta vad man ska klä på sig. Förhoppningsvis var det en av de sista frostnätterna denna vår.
 
Ikväll är det dags för andra semifinalen i Eurovisionen. Får se om jag får se på det eller inte. I tisdags såg jag till och från på det fram till klockan 23 då Johnny gick och sova, fram till midnatt fick jag se bäst jag ville. Är inte roligt då man ska behöva "bråka" om vilket tv-program man ska se på, så tror jag bandar in programmet och ser det imorgon förmiddag istället.
 
Nu ska jag nog gå ut och njuta av det fina sommarvädret. Passa på och njut du också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0