Ny telefon

Fick en ny telefon av Johnny till födelsedagen. Tack, tack gulle! :) Jag som inte skulle börja använda någon touch telefon, får se nu om jag lär mig. Känner mig som en gammal tant som inte vill lära mig ny teknik. Då allt ska vara så invecklat nuförtiden. Eller det blir väl kanske lättare, men innan jag har lärt sig alla finesser på telefon så är det nog svårt. Kan åtminstone ringa och ta emot samtal, det är ju ändå det viktigaste :). 
 
 
Den är inte så randig som den ser ut. Är taket som speglar sig i displayen. 
 
Ska nu avsluta denna födelsedag med bastu. Sen får vi se vad som kommer på tv. Imorgon jobbar jag sista natten och sista arbetsskiftet före semestern börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0