En trevlig kväll men en sämre natt

Gårdagskvällen började bra. Var och firade Dennis som fyllde 30 år, var riktigt roligt att få komma ut och se lite folk och njuta av kvällssolen.
 
 
På vägen hem sa Johnny att han hade haft sjukt i magen hela dagen och hade det ännu. Ett tiden på natten fick vi fara till akuten, de tog alla möjliga prover, men kom inte fram till något. Möjligtvis kan det vara gallbesvär som han också haft tidigare. Först 5.15 kom vi hem och då var det inte länge tills jag skulle vara på jobb, nämligen kl.7 så blev ingen sömn denna natt. Slutade jobbet lite tidigare och gick genast och sova då jag kom hem. Fick inte sova länge för först ringde min telefon, sen Johnnys och sen kom Jussi hit. Nåja, får väl sova mera inatt.
 
Han har fortfarande sjukt i magen, men inte lika mycket. Får hoppas det blir bättre och att vi slipper åka till akuten igen. 
 
Gräsmattan väntar på att bli klippt där ute. Kanske jag får den klippt ännu idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0