En solig kväll

Har spenderat största delen av kvällen utomhus. Har fortsatt jämna till kanten på gräsmattan, men är inte färdig ännu. Är inte huvudsaken det blir spikrakt, bara det blir bättre än det var förut.
 
 
Har också sått lite blomfrön, med min tur börjar de kanske blomma i september om de alls kommer upp. Återstår att se.
 
 
Mitt i allt kom jag på att jag skulle rensa lite under granen på gården. Fanns massor med torkade kvistar som jag tog bort. Blev genast mycket snyggare, men det syns inte på bild.
 
 
Johnny har borrat fler hål för plintarna till terrassen. Går behändigt att borra med den billiga borren från Biltema :).
 
 
Nu blir det snart bastu. Sen får vi se vad som visas på vår tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0