En skön kväll

Var en riktigt skön kväll utomhus igår. Jag räfsade bort mera stenar från gräsmattan och rensade lite i blombänken.  Tycker dock inte om att rensa i blombänken då jag är rädd att jag rensar bort blommor också. Antingen rensar jag för mycket eller för lite. Fanns nog något "ogräs" som Johnny påstod var ogräs men som jag tyckte såg ut som någon blomma, men säkert är det väl nog ogräs. 
 
Johnny fortsatte att lägga cement runt stenfoten så han ska ha något att fästa terrassen i. Jorden var nästan upp till husväggen så då han skyfflade undan lite jord såg han att det inte fanns några kilstenar där under utan bara mindre stenar.
 
 
Konstaterade också att det är fullt med knoppar i buskar och träd. 
 
 
Idag blir det träffis med min småkusin från Sverige. Ska nog fara via gymmet också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0