Vems är katten?

Idag har vi haft besök av en okänd frass två gånger, först i morse och nu var den här på gården igen och ville leka med Molly. Molly satt under bilen och frassen bredvid bilen. Molly vågade till sist springa in, men hon kollade noga att ingen frass följde efter henne. Har aldrig sett katten förut, undrar vems det är. Han var inte så rädd av sig, jag kunde stå i dörren och se på honom, men då jag närmade mig sprang han nog iväg till skogs. 
 
Jag tycker det är roligt med andra katter på gården. Molly och Whiskas tycker säkert inte samma sak. Ännu roligare skulle det förstås vara om man fick hälsa på dem också. 
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag förstår att Molly blev rädd...Han ser riktigt farlig ut!:)

Svar: Jo, han gör nog det! :)
Caroline

2013-03-20 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0