Två till

Har varit en slö dag idag. For inte på jumppa då jag är så förkyld. Tänkte fara på en loppisrunda, men blev bara butiken i Kvevlax. Digiboxen är full av serier så har sett på ett flertal avsnitt. En broilersallad har jag också rört ihop. Det var min dag hittills. Snart blir det nattjobb 18-09, hoppas på en lugn kväll, men det är bastukväll så blir väl en del jobb. 
 
 
Köpte två såna här krukor med plastgräs på Ikea. Har två från förut mellan ena fönstret i badrummet. Förra gången vi var till Ikea hittade jag inga, men nu köpte jag två till och ska lägga dem mellan det andra fönstret i badrummet. Skönt då de inte behöver vattnas, sådana växter trivs nog bäst hemma hos oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0