Mera bilder

Nu har jag jobbat samt gymmat färdigt för idag. Skönt att ha det undan så får jag göra precis vad jag vill resten av dagen! :) Imorgon ska jag bara på personalmöte så egentligen jobbar jag nästa gång först på lördag.
 
Kollade igenom fotona på telefonen, glömmer nästan bort vad man tagit för foton. Här kommer lite mera bilder från Tammerfors resan.
 
Fina saker på Kodin Ykkönen
 
Funderade om man skulle köpa varsin sån här outfit åt Molly och Whiskas...tror dock inte den skulle vara på så länge så blev inget köp.
 
Såg en fin kryddhylla som jag skulle ha velat ha, frågan var bara var jag skulle lägga den, så den fick lämna kvar i butiken.
 
Fina stolsdynor hade de på IKEA, men måste intala mig själv att jag inte behöver några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0