Jobb,gym och simhallen

Tog länge innan man kom sig hem idag. Jobbade först 8-15. Sen for jag till gymmet och var där 40 minuter. Fortsatte sedan till simhallen med Johnny där jag simmade 500 m samt var på vattenjumppa 30 minuter. Var verkligen gott med mat nu då man kom hem, 7 timmar sedan man åt någonting senast. 
 
Hann bli irriterad direkt jag satte mig framför datorn då internet bara far av hela tiden. Inte roligt. Men för tillfället fungerar det. Får passa på då. 
 
Ser framemot tre lediga dagar. Ska bli skönt att komma bort från vardagen lite. Amaranthes konsert ska vi ju också på så det ska bli skoj! Får se om de är lika bra som de var i somras då vi var och hörde på dem senast. 
 
Nu blir det nog ett besök på Målarbackan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0